manchet Compromis 777 vervangen
manchet vervangen en evt de motorrubbers
Reparatie, onderhoud en revisie van scheepsmotoren. Yanmar, Vetus en meer. De scheepsdiesel-expert weet er raadt mee.
manchet vervangen en evt de motorrubbers
Hallo Allemaal wij zijn op zoek naar: Transport aanbod van Frankrijk naar Nederland Nieuw teakdek laten leggen. Motor service 2x Voor onze Apreamare 9 Cabinato zie foto’s Met vriendelijke groet Mark Dieperink modieperink@gmail.com
IVM nieuwe startmotor met andere positie relais is het lastig mijn olie te peilen op dit punt. Het zou als het goed is mogelijk zijn het peilstok te verplaatsen van de linker naar de rechterkant. Graag advies en montage. Gaat
Nieuw vetus dashboard Type M10b12 aansluiten op Ford 592E Temperatuursensor Oliedruksensor Ligt op de kant.
Koppakking dient vervangen te worden , motor is ingebouwd maar goed toegangkelijk. Motor loopt warm , geen olie in het koelsysteem ook geen water in de olie. Slaat zn compressie door naar het koelsysteem ( natte uitlaat ) waardoor de
Zo ongeveer het zelfde als een APK bij een auto + grote onderhoudsbeurt.
Ik zou graag zeer grondig onderhoud aan de motor (benzine Renault DTN-50) van onze Polaris 770L AK willen laten plegen deze winter. In de laatste maand zijn de volgende symptomen opgetreden: 1. starten gaat moeilijk en alleen met extra gas;
Wij hebben sinds ruim een jaar een 46 jaar oude Polaris 770 AK. Deze is voorzien van een 46 jaar oude Renault DTR-50 benzine motor met een 07-4057 keerkoppeling en 14’x11′ schroef. De motor is redelijk op z’n eind en
Sloep ligt aan leidsetrekvaart tbv van de Zilk met kapotte motor (lekke koppakking waarschijnlijk). Mag ter plekke gemaakt worden of naar jachtwerf gesleept worden
Grote beurt inboard diesel, geschiedenis onderhoud onbekend.
Ik zou graag (ongeveer) de kosten willen weten voor een complete revisie van de motor. Wij kunnen de motor demonteren en bezorgen.
Motor verliest koelwater. Wellicht warmtewisselaar defect? Roet deeltjes via uitlaat in water.
Goedemorgen, wij overwegen deze boot te kopen: https://www.botentekoop.nl/klassieke-motorboten/gillissen-de-1e-gillissenvlet,-/c371227b-9990-457a-867f-8d23cdf11502?amp=true Wij zijn gek op het model en het feit dat dit de 1e is maakt het extra leuk. Alles is sterk veroudert op dit schip, hermoteriseren, electra vervangen, vuilwatertank plaatsen, boegschroef,…stralen en
De snelheid fluctueert tijdens het stationair draaien. begint niet goed
De huidige motor, Renault van circa 11-12PK, is aan vervanging toe na 40 jaar. Motor loopt nog prima maar als ik langer wil varen met deze boot denk ik toch aan een andere. Vervanging voor een goed lopend gebruikte motor