Binnenboortmotor Lombardini 30pk startmotor doet het niet
Startmotor slaat niet aan na ca 1,5 jaar niet varen. Mogelijk electra-/vochtprobleem. Accu is gecontroleerd en ok.
Reparatie, onderhoud en revisie van scheepsmotoren. Yanmar, Vetus en meer. De scheepsdiesel-expert weet er raadt mee.
Startmotor slaat niet aan na ca 1,5 jaar niet varen. Mogelijk electra-/vochtprobleem. Accu is gecontroleerd en ok.
Startmotor slaat niet aan na ca 1,5 jaar niet varen. Mogelijk electra-/vochtprobleem. Accu is gecontroleerd en ok.
Warmtewisselaar is lek verlies koelvloeistof
Hallo, Graag wil ik samen met iemand mijn Yanmar 2GM20 16 pk een beurtje geven, dus: -impeller vervangen -olieverversen + filter -brandstoffilter vervangen -kleppen stellen De riempjes zien er nog goed uit, dus die hoeven niet. Ik heb de onderdelen
Koppakking is lek, motor demonteren, kop vlakken (indien nodig) , nieuwe pakking plaatsen en kop monteren. Motor is zeer goed bereikbaar, kan eventueel bij de jachtwerf worden uitgevoerd.
Boot is in verwaarloosde staat en moet volledige opgeknapt worden. Romp wellicht gepeld t/m de gel-coat en opnieuw opgeblouwd. Boven water is de romp slecht geschilderd en moet opnieuw. Alle houtwerk aan de romp en op dek en opbouw moet
Onderhoud van de motor
Gaarne prijsopgave voor de volledige inbouw van een boegschroef in vermeld vaartuig. bvd. G.S. van de Weg
– Interkoeler wordt te heet, waarschijnlijk verkeerd terug geplaatst of verstopte warmtewisselaar – Koeling doet het nog wel, maar de dop moet er dan af tijdens het varen. – bij het heet worden perst hij de koelvloeistof ergens uit het
Ik wil graag een eenvoudige boegschroef in t schip laten bouwen
Tijdens een van onze laatste vaartochten is de borging van het staartstuk afgebroken/losgeschoten. Het lijkt er op alsof er ook een onderdeel mist (gezocht in het onderdelenboek van Volvo), maar kan dat zelf niet zo goed inschatten. Het zou fijn
De oude motor moet weg en een nieuwe motor er in geplaatst boegschroef plaatsen
Plaatsing + levering Boegschroef in Friesland met soortgelijke ervaring.
De uitlaat moet vervangen worden. Doordat de boot soms wat te veel water pakt, is de uitlaat gaan roesten en lekken. Naar verwachting moet de volledige uitlaat vervangen worden.
Volledig onderhoud van motor (keerkoppeling, filters, brandstof systeem, olie) Tevens komt er een klein beetje valslucht in de hogedruk leiding waardoor starten moeilijk gaat. Komt waarschijnlijk door koper ringetje.. Kortom, ik wil een seizoen zonder zorgen kunnen varen.