Offerte lakschade
Verfschade aan bakboordboeg ,diepe krassen ongeveer 50cm op20 en rechte kras van ongeveer 70 cm op zelfde hoogte totale lengte ongeveer 2 m.
Schilderen, spuiten en lakken van boten en jachten. Hieronder valt alles wat de jachtschilder doet.
Verfschade aan bakboordboeg ,diepe krassen ongeveer 50cm op20 en rechte kras van ongeveer 70 cm op zelfde hoogte totale lengte ongeveer 2 m.
Graag wil Ik mijn boot laten verven, ook anti fouling erop.
Had graag een offerte om een complete re-fit te doen van boven- en onderschip! Boot ligt momenteel in Belgie maar kan/zal naar Nederland gebracht worden. Heb voor onderhandeling aankoop dringend een budgetprijs nodig, daarna uiteraard bereid om bestelling te plaatsen!!!
boot heeft verschillende roestplekjes bovenbouw en ook aaan de waterlijn
De buitenkant van de houten opbouw moet helemaal kaal gemaakt worden. Hier en daar wellicht gerepareerd en vervolgens opnieuw in de lak gezet worden.
Graag willen we onze boot laten verven, ook anti fouling erop. Ik heb nieuwe ramen deze kunnen erin geplaatst worden. Graag direct contact op **********
Bovenbouw schuren, plamuren, gronden en aflakken. Het gangboorde heeft flexiteek, hier moeten de randen opnieuw worden afgekit.
Schuren plamuren,gronden en aflakken. Op het gangboord ligt flexiteek waarvan de randen de kit verwijderd moet worden en worden vernieuwd. Opschuren van de flexiteek. Foto’s beschikbaar maar uploaden lukt even niet.
onder water behandeling van een saga 27 en hout werk behandelen
de romp is blauw en origineel, nog geen verfwerken aan gebeurd met uitzondering van de spiegel. Kleur door gelcoat en niet door verf. Wordt na polieren weer zeer snel mat onder invloed van de zon. Vraag is de romp te
Kiezen van locatie waar de boot uit het water kan, ik breng de boot er dan naar toe (liefst in of ten noorden van Haarlem, Aalsmeer, Amsterdam, of IJsselmeer). Verwijderen oude zelf slijpende anti fouling lagen, tot op of voorbij
1. Bovenwaterschip romp van de boot schilderen. Kleur: marine blauw met witte balk en rode bovenkant. Is niet beschadigd, geen grote reparaties. Dus schuren, schilderklaarmaken en verven. 2. Onderwaterschip: antifouling Boot is van polyester met een kiel van gietijzer. Zie
bovenwater stralen en conserveren. Eventueel als het budget het toelaat ook aflakken.
– huidige schilderwerk is slecht, anti-slip laat los, veel blazen in lak die op roestvorming duiden, bij scharnieren van klapramen roest. waterlijn zit er scheef op. Kortom, gehele boot moet eigenlijk kaal en opnieuw worden geschilderd. Geen foto’s hier bij
aantal meters is een gok. Wat er nu op zit op het onderschip weet ik niet. Gangboorden hoeven niet. Wordt kunststof teak op gelegd.