De kwaliteit van een bedrijf wordt in onze visie niet alleen bepaald door de kwaliteit van het werk dat een bedrijf bij de klant aflevert. Het gaat ook om de manier waarop er met de klant wordt omgegaan.

  • Een vakman is naar klanten toe altijd hoffelijk (zelfs als de klant dat niet is).
  • Een vakman komt zijn afspraken na. Als door omstandigheden de planning verandert, geeft hij daar op tijd kennis van.
  • Een vakman betaalt altijd op tijd, zoals hij dat zelf ook verwacht.
  • Een vakman zorgt dat de klant goed geïnformeerd het water op gaat.
  • Een vakman houdt de klant op de hoogte van de voortgang. Booteigenaren vinden het prettig om zo het werk in de gaten te houden.

Communicatierichtlijn

Als OfferteHaven bedrijf zal u regelmatig worden benaderd door booteigenaren met een opdracht. Bijvoorbeeld op aanraden van het OfferteHaven-team of door uw vermelding in de bedrijvengids. Sta deze klanten altijd beleefd te woord. Als de opdracht u niet past, en u kent een ander bedrijf dat de opdracht wel past, leg dit dan voor aan de klant.

Een beleefde vakman zal meer succes hebben dan een onbeleefde. Ook als hij de scherpste prijs hanteert verliest een ondernemer met gebrekkige manieren het vrijwel altijd.