Transport kajuitzeljacht 8.10/2500kg Scharendijke-Alem
Gaarne ontvang ik een vrijblijvende offerte voor transport over de weg van een kajuitzeilboot per april 2020 vanuit Scharendijke (Z) naar Alem (N-Br)
Gaarne ontvang ik een vrijblijvende offerte voor transport over de weg van een kajuitzeilboot per april 2020 vanuit Scharendijke (Z) naar Alem (N-Br)
Renovatie teakdek. Orgineel van 1982, maar altijd goed onderhouden. Nu tijd voor nieuwe rubbering en schroeven/doppen op verschillende plekken. Luik ankerbak vernieuwen, Kan zelf zeker meehelpen maar heb professionele hulp en apparatuur nodig.
De “garage” van het schuifluik in de opbouw is nu voorzien van een antislip profiel . Hierop wil ik een teak afwerking. De afmeting is ca. 1 x1 mtr . Graag offerte voor alleen leveren van kant en klaar gezaagd
-Laden schip in Kats -Transport naar Varik -Schip lossen met autokraan op bok in Varik
We hebben een teakhouten zwemplateau waar bestaande uit latten met openingen ertussen. We zijn met het plateau blijven hangen waardoor de latten aan sb er deels afgetrokken zijn. Het plateau moet gerepareerd of nieuw gemaakt worden.
Ankerkluis is door geroest op circa 40 cm boven waterlijn. Op enkele cm van boeg. Denk aan plaat van ongeveer 40x40cm.of kleiner. Bijde zijden boeg Graag nieuwe plaat op lassen.afwerken kan ik zelf doen. Uit water halen regel ik hier
Het teakdek van bovengenoemde boot is volledig aan vernieuwing toe. Graag een offerte van de klus
Ik wil graag een offerte voor het maken van een nieuwe buiskap op basis van het bestaande frame (dus alleen vervanging van het canvas).
De boot moet vervoerd worden vanuit de jachthaven in Veere naar de Jachthaven in Lathum. Op beide locaties zijn een kraan en helling aanwezig.
Winterstalling buiten gevraagd.
Hoi de helle boven kan van de een speedboot van 4 metter lang moet ge spuiten worden
Transport van een zeilboot van Zeeland/Nederland naar Athene/Griekenland. Boot kan in de huidige jachthaven met de kraan uit het water gehaald worden en kan in de jachthaven van bestemming met een kraan weer te water geladen worden. De mast kan
Hanse 371 met nog de originele donkerblauwe gelcoat; gelcoat blijft verkrijten. Vorig jaar blanke lak aan laten brengen. Zou de oplossing zijn…. niet dus. Ik wil daar nu vanaf en dus romp professioneel laten schilderen in 2 componenten systeem. In
Hanse 371 met nog de originele donkerblauwe gelcoat; gelcoat blijft verkrijten. Vorig jaar blanke lak aan laten brengen. Zou de oplossing zijn…. niet dus. Ik wil daar vanaf en de romp dus professioneel laten spuiten/schilderen in een 2 componenten systeem.
gezocht (co) schipper voor (deel van ) staande mast route vanaf Zeeland, deze week!