
Boottransport carver 26ft. 8m. 2400kilo. Rotterdam/Enschede
Boottransport van Spijkenisse naar Hengelo (OV)
Boottransport van Spijkenisse naar Hengelo (OV)
Bij de technische keuring voor de verkoop is aan stuurboordzijde osmose vastgesteld aan het onderwaterschip. De osmose is beperkt tot een 5 tal blazen van 2-5 cm doorsnede die dringend gemaakt moeten worden en een aantal kleine blazen tussen de
Aluminium Vlet ligt net onder het wateroppervlak.
het schilderen vanaf het onderwaterschip tot de gangboorden
rust /corrode schrapen daarna 4 lagen prime daarna antifouling
Originele gelcoat (boven de waterlijn) voorzien van 2 componenten aflak in de kleur zwart.
het stralen van de boot onder de waterlijn. Weer opbouwen met verfsysteem en antifouling.
We weten niet of het mogelijk is, maar we zijn aan het kijken of het een optie Simon onze huidige boot een refit te geven. En zonodig de buitenkant te bewerken waar nodig
Hallo Beste Ik heb een stalenprofiel langs mijn boot waar rubber in zit. Deze is doorgeroest op sommige plekken en wil ik vervangen voor een nieuwe. Het liefst met rvs maar gewoon staal als rvs te duur word. Ik ben
Schip ergens droogzetten en onderwaterschip in antifouling en romp in signaalblauw
Vernieuwen van de bootkap.
Verslepen sleepspits zonder motor van koningspoort naar ligplaats 600m verderop door de erfgoed havens van Rotterdam. Hulp aan boord en op het water aanwezig. Geen werkend roer.
Schilderen van de open kuip, Het dak Zijkanten van de kajuit Voordek en gangboard Boeisel Zwarte coating aanbrengen tussen kabelaring en waterlijn Demontage werkzaamheden wil ik allemaal zoveel mogelijk zelf doen
Teak dek verwijderen (licht op meerdere plekken los)
Onze boot is onlangs uit het water gehaald. De onderkant moet opnieuw in de primer en antifauling. Tevens dient de romp, zij- en achterkant geschilderd te worden. Eventuele slechte plekken behandelen en plamuren. Ik zie uw offerte graag tegemoet!