Miedema Schouw van Leidschendam naar Hengelo(ov.
We wilden de boot van Rotterdam naar Hengelo varen, maar dat duurt veel te lang blijkt nu.
We wilden de boot van Rotterdam naar Hengelo varen, maar dat duurt veel te lang blijkt nu.
Ik zoek een bedrijf die mijn boot kan verslepen naar een andere ligplaats.
– huidige schilderwerk is slecht, anti-slip laat los, veel blazen in lak die op roestvorming duiden, bij scharnieren van klapramen roest. waterlijn zit er scheef op. Kortom, gehele boot moet eigenlijk kaal en opnieuw worden geschilderd. Geen foto’s hier bij
Van den haag naar kaggerpklassen naar ligplek toe
Wij hebben een oude buiskap die vervangen dient te worden. Het canvas is niet meer waterdicht op de naden.
Stralen en conserveren van de gehele romp + binnenkant boeisel tot op het dek. Berghout heeft slechte plekken, mogelijk vervangen. Platrond op het berghout is niet meer strak. Achtersteven lijkt aardig dun, repareren. Koelpijpen onder schip verwijderen.
Boot laden en lossen van punt A naar B. Ik zorg dat de boot “vervoersklaar ” ligt in oktober.
Boot laden en vervoeren naar harderwijk. Ik zorg dat de boot transportklaar is (mast gestreken) En de boot leeg . Gewicht zou ongeveer 750kg zijn ik heb 800 neergezet afgerond naar boven.
Graag prijsofferte voor transport zeilboot, Colvic Salty Dog, van Leidschendam NL naar de haven van Zeebrugge BE. Dit omtrent een 28 voet zeilboot, kimkieler.
ik wil een boot kopen in leiden en woon zelf in middelburg. wellicht is er een kraan in de buurt in leiden. in middelburg zijn ook wel kranen verwacht ik. het gewicht en de hoogte van de boot is een
Onze Sun Way 28 voldoet als zeilboot zeer goed echter door de leeftijd vertoont zij lekkage aan de kunststoframen en de bekleding binnen is aan vervanging toe. (de franse boten van deze leeftijd zijn destijds allemaal beplakt met een sky-leer
Graag geheel en volledig vrijblijvende en kosteloze offerte voor: – Stralen van door mijzelf in afstemming met opdrachtnemer straalklaar gemaakt dek en opbouw. – Coaten/conserveren met epoxy-systeem. Graag deskundig advies hierover. – Aflakken in kleur met 2-componenten verfsysteem. – Eventueel
Gehele boot (polyester) netjes schilderen- romp en dek (teee kleuren)
Huidig polyester dek voorbereide. Rubber dekgedeelte aanbrengen
Aard schade vaststellen en urgentie reparatie. Schade vermoedelijk ontstaan door aanvaring object onderwater al bij vorige eigenaar. Scheur lekt/traant water zie foto’s reparatie moet samenvallen met het jaarlijks onderhoud van de boot. Jan Gert van Helvert Roeiers Op de Rotte